Lukuvinkkejä
Bergström, S. & Leppänen, A. (2021). Yrityksen asiakasmarkkinointi. Edita Publishing Oy.
Blomster, M., Kurtti, J-R., Määttä, M. & Sinisalo, J. (2020). Digitaalisen markkinoinnin käsikirja. Opas mikro- ja PK-yrityksille. Oulun Ammattikorkeakoulu. https://blogi.oamk.fi/2020/11/09/digitaalisen-markkinoinnin-opas-mikro-ja-pk-yrityksille/
Grönroos, C. (2015). Palvelujen johtaminen ja
markkinointi. Alma Talent Oy.
Hollanti, J. & Koski, J. (2007). VISIO - Markkinoinnin soveltaminen liiketoiminnassa. Otava.
Huttunen, K. (30.7.2020). Markkinoinnin vuosikello. Zoner. https://www.zoner.fi/digitaalinen-markkinointi/markkinoinnin-vuosikello/
Hämäläinen, M. & Patjas, L-M. (2018). Palvelun
taitajaksi. Sanoma Pro Oy.
Kananen, J. (2018a). Strateginen sisältömarkkinointi. Miten onnistun verkkosivujen ja sosiaalisen median sisällöntuotannossa. Suomen Yliopistopaino Oy - Juvenes Print.
Kananen, J. (2018b). Digimarkkinointi ja sosiaalisen
media markkinointi. Suomen Yliopistopaino Oy - Juvenes Print.
Kiviranta, J-P. (22.7.2020). Hyödynnä Instagramin ominaisuudet tehokkaasti: 4 + 1 tapaa julkaista sisältöä. Mahon Digital. https://mahondigital.fi/blog/hyodynna-instagramin-ominaisuudet-tehokkaasti-4-1-tapaa-julkaista-sisaltoa/
Komulainen, M. (2018). Menesty digimarkkinoinnilla. Kauppakamari.
Kortesuo, K. (2018). Sano se someksi. (1+2=3). Sosiaalisen median suuri laskuoppi. Kauppakamari.
Kortesuo, K. (2019). Kaikenkattava sisällöntuotannon
opas yrityksille. Kauppakamari.
Nokkonen-Pirttilampi, M. (2014). Pienyrittäjän markkinointiviestinnän käsikirja. Extreme Translation Oy.
Raatikainen, L. (2004). Tavoitteellinen markkinointi: markkinoinnin tutkimus ja suunnittelu. Edita.
Ruola, E. (2021). Markkinoinnin uudet 4P:tä. Alma Talent Oy.
Salokangas, T. (n.d.). Markkinointi. Miksi somessa sitoutuneisuus
on tärkeämpää kuin seuraajamäärät?. taruhanna.com. https://www.tarusalokangas.com/blogi/sitoutuneisuus-vs-seuraajamaarat
Siniaalto, M. (2014). Sosiaalisen median menestysreseptit. Kauppakamari.
Tähkänen, M. (2021). Miksi yksinyrittäjän kannattaa brändätä yrityksensä ja osaamisensa?. Millanen Design. https://www.millanendesign.fi/miksi-yksinyrittajan-kannattaa-brandata-yrityksensa-ja-osaamisensa/
Venermo, A. (n.d.). Mitä on digitaalinen markkinointi?
Näillä keinoilla pääset alkuun. Folcan. https://www.folcan.fi/digitaalinen-markkinointi-keinot/
Vierula, M. (2021). Löydä kilpailuetusi. Käsikirja strategian ja brändin kehittämiseen. Kauppakamari.
Viita, H. (2020). Arvoa liiketoimintaan - Brändin lanseeraus vuodessa. Alma Talent Oy.
Viitala, R. & Jylhä, E. (2013). Liiketoimintaosaaminen.
Menestyvän yritystoiminnan perusta. Edita Publishing Oy.
Virtanen, S. (2020). Somemarkkinoinnin työkirja. Kauppakamari.