Toimenpiteet

Toimenpiteiden suunnittelussa tärkeä kysymys on, kuinka yrityksen markkinoinnille asetetut tavoitteet saavutetaan. Näillä verkkosivuilla esimerkkinä käytettävän yrityksen Fysioterapia ja Hieronta Liikkeen markkinoinnin tavoitteet linkittyvät vahvasti asiakashankintaan, sosiaalisen median kehittäminen markkinointivälineenä ja sitä kautta yrityksen tunnetuksi tekemiseen. Yrityksen markkinointiin suunniteltujen toimenpiteiden lähtökohtana on myös digitaalisen markkinoinnin yleinen tavoite saavuttaa, innostaa, konvertoida ja sitouttaa asiakas. 

Pienyrittäjän työtä voidaan sujuvoittaa yrityksen markkinoinnin saamisessa alkuun ja sen viemisessä eteenpäin osana liiketoimintaa. Markkinointi saadaan ohjelmoitua mukaan toimeksiantajan yrittäjäarkeen pienillä, mutta tehokkailla toimenpiteillä. Sujuvasti toteutettavissa olevat toimenpiteet sekä selkeät ohjeet ovat oleellinen osa toimivaa markkinointia, johon toimeksiantaja pystyy yrityksen hoitamisen ohella sitoutumaan. Seuraavilla sivuilla Verkkosivusto, Sosiaalinen media ja Sähköposti esitellään Fysioterapia ja Hieronta Liikkeen digitaalisille kanaville suunnattuja sopivia markkinointitoimenpiteitä.




Lähteet:

Blomster, M., Kurtti, J-R., Määttä, M. & Sinisalo, J. (2020). Digitaalisen markkinoinnin käsikirja. Opas mikro- ja PK-yrityksille. Oulun Ammattikorkeakoulu. https://blogi.oamk.fi/2020/11/09/digitaalisen-markkinoinnin-opas-mikro-ja-pk-yrityksille/

Kananen, J. (2018b). Digimarkkinointi ja sosiaalisen media markkinointi. Suomen Yliopistopaino Oy - Juvenes Print.


Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita